De prijsvraag - Reisverslag uit Heereind, Nederland van Ton Gorp - WaarBenJij.nu De prijsvraag - Reisverslag uit Heereind, Nederland van Ton Gorp - WaarBenJij.nu

De prijsvraag

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

13 December 2013 | Nederland, Heereind

Hoe overleef je een cycloon, een aardbeving en twee keer vliegen op vrijdag de dertiende? Ik kan zeggen: "Peace of cake."

Maar nu zit het er echt weer helemaal weer op...............ik ben weer terug op het honk. Nu nog even in het "normale" ritme komen. Ik weet niet of ik dat wel wil maar het zal moeten.

Boodschappenlijst maken, boodschappen doen bij de EmTe, de was doen, spullen uit mijn rugzak uitpakken, lijstje maken van de spullen die aan vervanging toe zijn, bouillon voor de erwtensoep opzetten, de post doornemen, boek van mijn vakantie bestellen, de financiële stand van zaken onder ogen zien, reismateriaal bestellen voor de volgende trip, jetlag uitvieren, koelkast en diepvries inschakelen, televisie instellen, computer updaten, virusscanner updaten, bakje Senseo zetten, zelf afwassen, wassen,etc.etc.etc.

Je kan het maar druk hebben...........

En vooral nog even jullie bedanken, bedanken voor het lezen van mijn blog, bedanken voor de ergernis van die dagelijkse notificatie die jullie kregen, bedanken voor de ergenis die sommige berichten van mij opriepen, bedanken voor de steun tijdens en na Yolanda, bedanken voor de financiële steun aan de Filipijnen, bedanken voor het mogen delen van mijn belevenissen en bedanken voor de reacties die jullie op mijn blog achter lieten. Ik zal ze, net als andere jaren in mijn boek opnemen.

Het is een mooie vakantie geweest, veel gezien, veel meegemaakt, veel gerelaxed. Het is goed geweest.............................

Ik hoop jullie de komende tijd allemaal weer te zien en voor de volgers op afstand, ik hoop jullie bij mijn volgende reis weer te mogen vermaken.

En dan de prijsvraag:
Waar gaat mijn volgende reis naar toe?

• 13 December 2013 - 10:11

Hennie:

Hoi Ton,
    Welkom thuis, succes met het wennen, erwtensoep maken enz.
    Tot binnenkort,
    Gr Hennie

• 13 December 2013 - 10:34

Ans:

Hoi Ton,
    Tja de volgende reis.... Dat wordt lastig om deze te evenaren. Je hebt nu bijna alle natuurverschijnselen gehad. Als ik jou was ga ik naar een plek waar een grote kans is op een vulkaan uitbarsting. Die had je nog niet gehad. We horen het weer wel. In ieder geval welkom thuis in het koude kikkerlandje. Succes met je snert. De deksel wel open laten liggen anders is het morgen zure snert net als vorig jaar.

Liefs en groetjes
    Ans

• 13 December 2013 - 10:36

Will Vugs:

Komde dit jaar ook nog werken???

• 13 December 2013 - 10:45

Eva:

Welkom thuis!
    Wat betreft de prijsvraag......misschien is Lieshout iets ipv Beek en Donk?

• 13 December 2013 - 11:25

Patries:

Hi Ton, welkom terug!! Je volgende reis..... Zuid-Amerika.... Lijkt me ook wel wat voor jou....Peru, Bolivia.... Geniet van je erwtensoep en tot snel

• 13 December 2013 - 11:38

Paulien:

Welkom thuis, na een bijzondere vakantie.
    Ton, je bent nu ervaringsdeskundige van rampen. Mooi meegenomen! Want GGZ kent ook zijn rampen zoals: uitbarstingen, overstromingen van tranen, wervelwinden, bevingen enz.
    Ik hoop je binnenkort weer te zien.

• 13 December 2013 - 13:15

Lieset En Frank:

Hoi Ton welkom thuis en geniet van je snert

Groetjes Lieset en Frank

• 13 December 2013 - 14:51

Hennie:

Hoi Ton,
    Vergeet ik helemaal een antwoord te geven op de prijsvraag.
    Antwoord op de vraag: Ton van Gorp bellen, die weet er wel raad mee.
    Gr. Hennie.

• 13 December 2013 - 14:57

Ineke:

Welkom in NL.
    Volgende bestemming??? Papoea, Molukken.............

• 13 December 2013 - 15:06

Ton Vd H:

Hoi Ton,
    Fijn dat je weer veilig thuis bent aangeland.
    De dagelijkse sleur.Ja,nou moet je de doodgewone dingen weer helemaal zelf doen.
    Wij vertrekken over een maandje en gaan kijken of je het ginds netjes achter gelaten hebt. Ik ga ook een blog bijhouden op tonenverareizen.waarbenjij .nu. Ik heb jou al in de mailinglist gezet.
    Onze vakantieverhalen lezen, en nog even in de sfeer blijven , maakt het afkicken misschien gemakkelijker.
    Ik heb deze week kipo adobo klaar gemaakt. .Het smaakte, maar daarmee is het ook gezegd.
    Indiase curry's vind ik veel lekkerder.
    Jij bedankt voor alkle informatie en je blogs
    Groetjes,
    Ton

• 13 December 2013 - 15:28

Chris En Toos:

Welkom thuis.
    En voor de prijsvraag: of terug naar de Filipijnen omdat je nog lang niet alles hebt gezien en het toch wel erg avontuurlijk was of .... je hebt Azië zowat helemaal gehad, misschien nog eens naar Nepal en Tibet? Maar je zal zelf al wel een idee hebben. We horen het wel.
    XXX Chris en Toos

• 14 December 2013 - 11:34

Paulien:

Je volgende reis is Beek en Donk - Helmond (GGZ).
    Fijn weekend