Kattevoer halen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Gorp - WaarBenJij.nu Kattevoer halen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Gorp - WaarBenJij.nu

Kattevoer halen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 November 2010 | Thailand, Bangkok

Stralend ochtendzonnetje, helderblauwe lucht en dit vanmorgen al om 7.00 uur. De deuren opengegooid en lekker terug in bed gekropen.Ze noemen dit toch vakantie niet?
9.00 uur weer wakker geworden: zwaar bewolkt en regen......Ships, dit is toch het paradijs niet.

Gisterenavond nadat ik jullie heb gemaild heb ik nog een berg moeten verzetten voor het eten wt ik samen met een Canadees en een Nederlandse heb gedaan. De Canadees moet over 4 dagen al naar huis en de Nederlandse op 5 december, hoezo leedvermaak???

Tot de tent sloot gezellig zitten keuvelen en jawel bij terugkomst zat mijn grote vriend al weer te wachten. Gisteren is een roestbruine kat aan komen lopen bij mijn "berghut" en is vervolgens gebleven. Hij komt elke keer bij mij zitten en gromt als ik wegga, maar hij blijft trouw aanwezig.

In de regen heb ik op mijn balcon maar wat administratie zitten bijwerken en mijn foto's wat zitten ordenen om vervolgens om 11.00 uur even te gaan ontbijten. Het is inmiddels droog maar het blijft bewolkt en zowiezo warm, dus maar weer afdalen naar zeenivo voor een verfissende duik. De overheerlijke rust van mijn strandje werd echter al snel verstoord door een boot met 20 dagjesmensen. OK zij hebben ook vakantie maar waarom hier en nu?
Dus ben ik maar weer 20 meter hierbovenuit gestegen en met de waaier aan, uitzicht over de baai een dutje gedaan.

Nu ben ik even in het dorp. Mijn voorraad is op dus zo even naar de supermarkt. Melk, cola, deodorant, iets te knabbelen en.......kattevoer.

Hopenlijk morgen beter weer en de voorbereiding voor de volgende reisstap.

• 24 November 2010 - 11:03

Corry Van Gorp:

hoi Ton.wat heb jij toch een slecht leven ik zou niet met je willen ruilen( grapje) jou nieuwe vriend is toch wel een kater?hier is het niet koud maar wel elke dag triestig weer de zon is ook met vakantie denk ik ik zal jou er nog even aan herinneren dat je niet thuis mag komen zonder een boeda voor mij mee te brengen want jij hebt het zo druk dat ik bang ben dat je het vergeet nou dat was het weer voor vandaag heel veel liefs en groetjes ma

• 24 November 2010 - 11:55

Jaakie:

Dag Ton,

Jij kreeg ongeveer 20 dagjesmensen op bezoek, en ik kreeg OC Kinderen en Jeugd op bezoek. Volgens mij is het gevoel hetzelfde.....ik vond het trouwens een geweldige reactie van je moeder: wel effe checken of je nieuwe vriend een kater is!!

vééél plezier nog, en geniet ze met de deuren open en de zon aan je zijde....

• 24 November 2010 - 22:47

Ellie:

heb een berg leeswerk verzet en lees tot mijn grote vreugde dat je toch over de berg geklommen bent om ons te mailen. goed zo, goed zo!
    wel jammer dat het moet gaan regenen als jij de deuren wagenwijd zet om de zon binnen te laten; ik heb dat hier ook geprobeerd, maar er kwam me toch een berg kou naar binnen! brrrr.
    en waarom je nou nèt op het strand van de dagjesmensen moet luieren is me ook een raadsel. Is er geen ander stuk strand? en anders koop je toch gewoon het hele strand op?
    Was het zo duur dat je nu overgaat op katervoer? wordt het tijd om iets bij te schnabbelen met privé consulten.
    Oh en wees bedacht op hoogte ziekte als je 20 meter moet stijgen, vooral als je daarna je wat duttig voelt, dat zijn nl de eerste symptomen.
    veel succes met je bergbestijgingen naar de 7eleven en de mail.
    hoop dat je veel leuke mensen ontmoet, heerlijk kunt luieren en veel zonneschijn mag genieten.
    tot op de berg, liefs Ellie