Da's weer verrekkes lang geleden - Reisverslag uit Heereind, Nederland van Ton Gorp - WaarBenJij.nu Da's weer verrekkes lang geleden - Reisverslag uit Heereind, Nederland van Ton Gorp - WaarBenJij.nu

Da's weer verrekkes lang geleden

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

18 Mei 2016 | Nederland, Heereind

Het laatste bericht wat ik heb geplaatst is weer van 12 december 2014. In dat bericht meldde ik dat mijn enkel inderdaad was gebroken tijdens mijn reis in Madagascar.

Sinds de reis naar Madagascar heb ik niet meer gereisd. 2015 heeft in het teken gestaan van eerst een operatie, daarna een vrij lange revalidatie en een "tijdelijke" andere baan waardoor ik in afgelopen jaar geen vakantie kon nemen.

Maar voor wat hoort wat. Ik heb geregeld dat aan het einde van de "tijdelijke" baan maar voor terugkeer naar mijn oude functie ik mijn vakantie van 2015 en 2016 kan opnemen, inclusief het afgesproken onbetaald verlof van 2015 verlengd met een maand onbetaald verlof van 2016.
Het resultaat is dat ik weer kan gaan reizen van 1 juli tot 15 november.

Waar ik naar toe ga: ik weet het nog niet
Wat ik ga doen: ik weet het nog niet

Vandaag ga ik maar eens beginnen met de voorbereiding.

Het opschonen van mijn dagboek is de eerste stap en daar heb ik jullie bij nodig:
- krijg je deze mail maar wil je het komende half jaar mijn belevenissen niet volgen dan moet je jezelf op deze site uitschrijven.
- Is jouw e-mail verandert, schrijf je oude gegevens uit op deze site en schrijf je in met jouw nieuwe e-mail adres.

Weet je niet hoe je dit allemaal moet doen, laat het mij even weten dan doe ik het voor jou.

Ik hoop dat jullie mijn reisverhalen binnenkort weer kunnen volgen.........tot gauw

• 18 Mei 2016 - 14:26

Desiree:

Nou nou zo lang geleden is het niet hoor.
    Ik ga je avonturen weer volgen, dus ik blijf.
    Alvast veel plezier met de voorpret.

• 18 Mei 2016 - 15:08

Will Vugs:

Veel plezier Ton, je hebt weer hard genoeg gewerkt.

• 18 Mei 2016 - 15:16

Renée:

Geweldig Ton!

Ik ga natuurlijk weer genieten van jouw reisverslagen.

Zelf zit ik een paar maanden in Thailand .

Groetjes,

Renée

• 18 Mei 2016 - 18:20

Ans Simmelink:

Ha die Ton!
    Dat is inderdaad een hele tijd geleden. Fijn dat het weer goed met je gaat en dat je weer een reis aan het plannen bent! Ik ben weer van de partij en ga je volgen. Veel plezier met de voorbereidingen, en ik ben benieuwd waarheen de reis deze keer gaat.
    Groet, Ans Simmelink

• 18 Mei 2016 - 19:00

Nanny:

Benieuwd wat het zal worden Ton.
    Suc6 met de voorbereidingen

• 18 Mei 2016 - 19:54

Petra Van De Munckhof:

Ha Ton,
    ga je weer op reis? Groot gelijk heb je. Genieten en dromen laten uitkomen!
    Groetjes, Petra van de Munckhof

• 18 Mei 2016 - 20:05

Ton En Vera:

Hoi Ton.

Wij blijven je volgen. Wel heel lekker zo'n lange vakantie: 4 en halve maand. Welk werkend mens kan zo lang weg zonder zijn baan op te zeggen.
    Wij gaan van de winter waarschijnlijk ook weer weg. Ik denk aan Nieuw zeeland, en dan met een campertje rondtrekken, of Marokko met mijn eigen caravan, of naar Zuid Afrika. Ook Zuid Amerika zou kinnen. We houden wel van de warmte. We hebben nog even de tijd. Meer dan jij, Het is nog maar heel kort tot 1 juli. En een vliegticket kun je beter niet op het laatste moment kopen.

Is trouwens alles weer in orde met je voet? en kun je weer goed lopen
    We hopen het.
    We hopen nog wel waar je heen gaat.
    Groetjes Ton en Vera

• 18 Mei 2016 - 22:24

Annemarie Van Der Wijst:

Het klopt nog allemaal en ik blijf je gewoon op de voet, het liefst,als dat allemaal weer goed gaat, volgen.

• 18 Mei 2016 - 23:05

Chris & Toos:

Ton.... wie ben je ook alweer :)
    Zonder gekheid hoor. Natuurlijk blijven we je volgen en zijn benieuwd waar de reis naartoe gaat en welke avonturen je weer mee gaat maken.
    XXX Chris en Toos
    ps heb je via facebook een pb gestuurd over een mogelijk reisdoel.

• 19 Mei 2016 - 01:41

Mariska :

Sommige avonturen wil ik wel van je volgen

• 19 Mei 2016 - 06:34

Jolanda:

Ik ben benieuwd waar de reis naar toe gaat ik ga je zeker volgen

Verslag uit: Nederland, Heereind

Noord Brazilië en Colombia 2016

2016 wordt Brazilië en Colombia
Niet voor de olympische spelen maar meer voor de Amazone en de kust.
De Amazone ontdekken? Rio de Janeiro, Salvador de Bahia of de backpackers enclave Pipa bezoeken? Dan moet je zeker backpacken of rondreizen door Brazilie.

De natuur in dit prachtige land is adembenemend en er is genoeg te doen en te beleven. Uiteraard staat Brazilie wereldwijd bekend om het voetbal en carnaval. Maar er is veel en veel meer. Het grootste land van Zuid-Amerika is ook groots in zijn natuurschoon. De uitgestrekte Amazone jungle, de spetterende watervallen van Iguazu, de fantastische stranden met goede duik en snorkel mogelijkheden en de rijke dierenwereld van de Pantanal imponeren iedere reiziger.

En een uitstapje naar Colombia maar dat afhankelijk van hoe de reis verloopt.Colombia, voor veel mensen is dit Zuid-Amerikaanse land vooral bekend als het land van Pablo Escobar en de daarbij behorende drugsmaffia, maar Colombia is ook het land van tropische stranden, de Amazone, salsa en een waanzinnig gastvrije bevolking. Vraag elke toerist in Colombia wat ze van het land vinden en hun gezicht begint te stralen, Colombia is een fantastisch land.
Met een oppervlakte van zo’n 1,1 miljoen km² (ruim 27 keer zo groot als Nederland) en een locatie vlakbij de evenaar heeft het land ontzettend veel te bieden en kun je het gehele jaar reizen binnen dit paradijs in Zuid-Amerika