Zonsondergang aan de Mighty Mekong - Reisverslag uit Chiang Kham, Thailand van Ton Gorp - WaarBenJij.nu Zonsondergang aan de Mighty Mekong - Reisverslag uit Chiang Kham, Thailand van Ton Gorp - WaarBenJij.nu

Zonsondergang aan de Mighty Mekong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 November 2010 | Thailand, Chiang Kham

Een overnachting in een rumoerig hotel in een niet aansprekende stad,Veel keren wakker geweest, wekker verkeerd gezet en toch nog op tijd voor mijn vroege bus met Airco. Tot aan Loei, een stad ten zuiden van waar ik nu zit. Eenmaal daar lekker overstappen in een lokale bus, wat in onze begrippen meer een omgebouwde vrachtwagen is. Maar heerlijk in dit weertje een bus met geen ramen.

Chiang Kham, een rustig plaatsje aan de Mekong, Guesthouse aan het water. De bovenverdieping kraakt bij iedere stap die je zet maar ziet er gezellig uit.Het dorp, weinig toeristen. Activiteit: kijken naar de Mekong, De Mekong fotograferen, langs de Mekong wandelen, Bij de Mekong eten en vanacht naast de Mekong slapen.Ff relaxen na twee dagen bus.

Renee, ik heb de groeten overgebracht en er was direct een blik van herkenning.
Voor de rest: niets doen naast de Mekong. Ik blijf hier twee nachten.

• 07 November 2010 - 11:23

Renée:

Hoi Ton!

Wat een leuk,apart guesthouse is het he?Tja, de douche moet je wel delen(als er al gasten zijn) Als je linksaf het guesthouse uit gaat, en dan om het hoekje heb je een leuke gelegenheid aan de rivier waar je een heerlijke fruitshake kan drinken.Ik ging uiteraard daar voor de koffie...

Groetjes,

Renée

• 07 November 2010 - 11:29

Corry Van Gorp:

hier ben ik ook weer.
    hier is het donker en nat weer dus veel is er niets aan maar we doen het er maar mee. het enige wat jij nog kunt doen is de Mekon uittekenen is ook wel leuk voor jou plakboek,en misschien ontdek je nog verborgen talenten. je ziet dat hier ook niet veel te beleven is, maat we hebben weer een babbeltje gemaakt. veel groetjes en liefs ma

• 07 November 2010 - 11:49

Hennie:

Hallo Ton,

Je bent nu in het minder toeristische gedeelte beland. Ben benieuwd hoe je dit gaat ervaren. We (OR en OC) hebben je gemist in Kalkar (er was veel minder discussie). Het eten (frietjes + mayo, ijs en slagroom) was weer voortreffelijk. De vriendin van Dannie (die Helga) blijkt heel anders te heten.
    Ton wanneer krijgen we eens wat mooie plaatjes te zien? De vulkaan op Flores, Indonesie (drie kleuren) is aan vervanging toe. Mag ook een mooie tekening zijn (je moeder kent jouw talenten). Ton geniet van alles wat goed en mooi is tot de volgende keer....

• 07 November 2010 - 17:11

Jaakie:

Ik vind het aandoenlijk om de reacties van je moeder te lezen.......ze hoopt echt dat je zo lang mogelijk wegblijft......dan moet je je moedergevoelens toch goed in bedwang hebben en het kind van je alles gunnen. Dus vooral 'low budget' en heeeel lang wegblijven. Dit geldt ook voor de ondernemingsraad maar de redenen die daaraan ten grondslag liggen zijn van een geheel andere aard dan d renenen van je moeder.......

Succes en veel plezier!

Ps ben je die Italiaan ook al kwijt? Zal nu wel een Pekingees worden de komende dagen......

• 07 November 2010 - 18:29

Ronnie Van Diemen:

Beste Ton, het is me gelukt om bij je reisverslagen te komen. mooi om te lezen, wat een ervaringen
    warme groeten ronnie

• 07 November 2010 - 21:47

Ellie:

eigenlijk hoor ik al in m'n bed te liggen, maar dat ga ik eens ANDERS doen.
    ben dan ook naar de ANDERS dag geweest van de GGZ en daar heb ik van genoten ( details volgen privé)
    Dan nog naar Kalkar met lekker eten en iets anders dat zwaar op de maag lag en slapen, wat niet zo lukte, maar toch fit genoeg voor de cursus.
    Heb er Helga ontmoet en wat meer begrepen van tactiek en politiek.
    Sjonge daarover moeten wij toch eens van gedachten wisselen, maar alweer niet hier.
    Ga jij maar genieten van alle facetten van de Mekong dan geniet ik van alle facetten van werken.
    en reken maar dat je al veel belevenissen hebt gemist en ja , ik weet het, je geeft er geen z... om. Van mij mag je genieten en pas vooral goed op jezelf. Frans of duits maakt niet uit als ze maar goed voor je zijn!
    hoop dat er in het oosten ook internet is, want ik geniet van je berichtjes; ze zijn iets zonniger dan de overdrachten......
    en nu gauw te bed.....
    tot schrijfs en liefs, Ellie