Het ziekenhuis in Manado - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Ton Gorp - WaarBenJij.nu Het ziekenhuis in Manado - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Ton Gorp - WaarBenJij.nu

Het ziekenhuis in Manado

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton

01 Oktober 2009 | Indonesië, Manado

Afgelopen zondag ben im dus opgenomen in het ziekenhuis na de eerste diagnose op de ehbo afdeling. ik ben direct aan het infuus gelegd (vocht) met toediening van vitaminen.

Veel slapen, heel erg saai en weinig meer te doen dan naar je infuurzak staren.

Maandag zijn mijn bloedwaarden verder verslechterd maar vanaf dinsdag zijn ze weer aan het stijgen. Vanmorgen waren de bloedwaarden waar op 95% van waar ze moeten zijn en mocht ik weer met ontslag.

Ik zit weer in hetzelfde hotel (Minahasa, Menado).

Morgen zal ik jullie verder berichten over mijn verblijf in het ziekenhuis en wat je daar (niet) meemaakt.

In ieder geval, iedereen is weer op de hoogte, de crisis is voorbij en het is NIET nodig je zorgen te maken. Ik ga het nog enkele dagen rustig aan doen en hoop jullie op de hoogte te kunnen houden.

Groet en liefs

Ton

• 01 Oktober 2009 - 08:04

Chris En Toos:

Moet je daar nou voor op vakantie? Dat kun je hier ook wel.
    Toch zijn we blij om wat van je te horen en duimen dat het goed blijft gaan met je. Ook fijn om je aan de telefoon te horen. Pas goed op jezelf hoor. XXX Chris en Toos

• 01 Oktober 2009 - 08:31

Ans:

Hé je moet geen gekke streken uit halen. In ieder geval van harte beterschap en we hopen dat je je vakantie snel kunt hervatten.

Groetjes Jack Ans en de kinderen

• 01 Oktober 2009 - 09:51

Renate Jeremy En Joy:

Nou dat is niet zo een mooi nieuws,maar je kunt in iig wel zeggen dat je dat ook weer meegemaakt hebt. Beterschap toegewenst namens je buren en dat je maar weer vlug verder kunt.

Groetjes

• 01 Oktober 2009 - 10:20

Louis:

Ik vond het al zo vreemd dat we niets meer van je hoorden! (En twee begrafenissen vorige week donderdag is voor ons voorlopig weer genoeg geweest hoor.)
    Pas goed op je zelf. Sterkte en een spoedig herstel. Groeten, R. en L.

• 01 Oktober 2009 - 11:05

Greetje:

He die Ton.
    Wat ben jij aan het doen.
    Dacht je ik zal eens komen vertellen hier hoe dat we dat bij ons doen?
    Nee joh niet meer doen,je gaat weer eens goed voor je zelf zorgen he??En maar hopen dat je weer snel opknapt.En nog kan gaan genieten van wie weet wat je nog allemaal tegen komt.

• 01 Oktober 2009 - 11:42

Ellie:

foei, foei, wat een vervelende ervaring zo op vakantie. ben je (tè) ver weg voor de mexicaanse griep krijg je zoiets.
    ben je nu weer helemaal opgeknapt, nu je uit het ziekenhuis bent ontslagen of ben je nog erg vermoeid?
    ik hoop dat je energie genoeg over hebt om vakantie te vieren. sjonge wat een toestand toch!
    hier in de krant staan ernstige berichten over een aardbeving en zeebeving op sumatra; heb je daar ook iets van meegekregen?
    en ga je nog een keer terug voor de dolfijnen of laat je deze kans voorbij gaan? en wat is nu je volgende optie?
    {{{healing vibes}}} ellie

• 01 Oktober 2009 - 11:53

Will En Loes:

Dat was even schrikken van jou verhaal. Maar gelukkig dat het weer de goede kant opgaat. Ton sterkte er mee en dat je jou reis maar weer snel kunt vervolgen

Groetjes van je buren

• 01 Oktober 2009 - 15:33

Corry Van Gorp:

he he moet je nu naar indonesie gaan om in het ziekenhuis te belanden.en ik me maar druk maken over de aardbevingen ik dacht wel dat je daar niet in de buurd was maar omdat we geen mailtjes meer ontvangen hadden wist ik het ook niet meer.maar ik ben wel blij dat het weer wat beter gaat met je,laat maar vlug iets van je horen.pas goed op je zelf. groetjes en liefs ma

• 01 Oktober 2009 - 16:23

Ien:

Dat is niet zo'n mooie start. Rust maar goed uit dan kun je er straks weer voor de volle 100% tegenaan!

Groetjes, Ien

• 01 Oktober 2009 - 18:15

Peter:

Tja, een nacht doorbrengen met een vrouw aan je zijde heeft dus catastrofe gevolgen voor je Ton !(niet meer doen he!)maar alle gekheid op een stokje, das allemaal niet zo fraai he? Nou beterschap ermee en wordt snel beter!! Groetjes Peter XX
    ps. lopen er geen leuke broeders in the hospital daar? :-))

• 01 Oktober 2009 - 21:28

Tilly:

Avontuur genoeg! Ik hoop dat je van je verdere reis gezond kunt genieten.
    blijf je volgen, geniet ervan

• 02 Oktober 2009 - 07:08

De Voorzitter:

Ha die vice,
    Wat maak je me nou? Als we van je af willen dan zéggen we dat wel....hoef je niet helemaal voor naar Indonesië. Mag voor je hopen dat je nu alle ellende gehad hebt en dat de rest van de reis alleen maar mooie verhalen kent.

Keep it cool (letterlijk!!)

gr Jaakie